help to create missions in the simpsons hit run
Posted in Support
Please login to contribute to the conversation.
NIKITA6378 Edit from Jake: Topic name updated to be English. Original: помощь по созданию миссий в the simpsons hit run
Edit from Jake: Topic name updated to be English. Original: помощь по созданию миссий в the simpsons hit run
[deleted user] Что опять произошло?
What happened now?
(He asks for a help...again)
Что опять произошло?
What happened now?
(He asks for a help...again)
What happened now?
(He asks for a help...again)
NIKITA6378 мне нужны обьяснения насчёт этого мне нужен какой то образец чтобы хоть как то что то делать в мисиях у меня нету подробного обьясняющего образца так что мне нужна инструкция по the simpsons hit run я
мне нужны обьяснения насчёт этого мне нужен какой то образец чтобы хоть как то что то делать в мисиях у меня нету подробного обьясняющего образца так что мне нужна инструкция по the simpsons hit run я даже боюсь что то заменить удалить куда то вставить я не хочу ручаться за вылеты игры
Fluffy Please provide information on your issue and we recommend using English on our forum.
Please provide information on your issue and we recommend using English on our forum.
[deleted user] He needs some mod examples I guess? Can't surely say what he wants
Сами файлы игры - большой образец, главное тут не редактировать, а вылеты, если они связаны с модами, не страшны
Game files ar
He needs some mod examples I guess? Can't surely say what he wants
Сами файлы игры - большой образец, главное тут не редактировать, а вылеты, если они связаны с модами, не страшны
Game files are a big template, important part - don't edit them. Mod crashes aren't so scary
Сами файлы игры - большой образец, главное тут не редактировать, а вылеты, если они связаны с модами, не страшны
Game files are a big template, important part - don't edit them. Mod crashes aren't so scary
Addy Lets see if we can get through this without any ignored/repeated/re-written instructions.
Lets see if we can get through this without any ignored/repeated/re-written instructions.
NIKITA6378 SetStageMessageIndex(12); что это такое
SetStageMessageIndex(12); что это такое
[deleted user] Текст сообщения задачи, имеет индекс 12(из 290). 12 индекс - "Сядьте в машину". С помощью CustomText можно эти индексы менять
It's an objective description. It's index is 12(out o
Текст сообщения задачи, имеет индекс 12(из 290). 12 индекс - "Сядьте в машину". С помощью CustomText можно эти индексы менять
It's an objective description. It's index is 12(out of 290). 12th index is "Get in the car". Using CustomText you can change these indexes
It's an objective description. It's index is 12(out of 290). 12th index is "Get in the car". Using CustomText you can change these indexes
NIKITA6378 пока мне надо это редактировать
UsePedGroup(0);
//AddStage(0);
// SetStageMessageIndex(250);
// AddObjective("goto");
// SetDestination("outside_Simpsons_house_locator");
// Clos
пока мне надо это редактировать
UsePedGroup(0);
//AddStage(0);
// SetStageMessageIndex(250);
// AddObjective("goto");
// SetDestination("outside_Simpsons_house_locator");
// CloseObjective();
//CloseStage();
AddStage(0);
RESET_TO_HERE();
SetStageMessageIndex(12);
AddObjective("gooutside");
AddStageVehicle("cPolice","m1_police_carstart","NULL","Missions\level04\M1evade.con");
SetDestination("m1_police_trigger");
CloseObjective();
CloseStage();
//AddStage(0);
// SetStageMessageIndex(12);
// AddObjective("getin", "neither");
// SetObjTargetVehicle("current");
// AddStageVehicle("cPolice","m1_police_carstart","NULL","Missions\level04\M1evade.con");
// CloseObjective();
//CloseStage();
AddStage(0);
SetHUDIcon( "lardlads" );
SetStageMessageIndex(162);
ActivateVehicle("cPolice","NULL","evade"); //race makes it very easy, for a level 1 "tutorial" chase.
//The difference is that 'race' has slow-down catch-up logic,
// 'evade' doesn't
SetVehicleAIParams( "cPolice", -10, -9 ); // <=== name, min, max; 0,1 = really dumb, no shortcuts
AddStageWaypoint( "m1_police_end" );
AddObjective("follow","neither");
SetObjTargetVehicle("cPolice");
CloseObjective();
AddCondition("followdistance");
SetFollowDistances(0, 120);
SetCondTargetVehicle("cPolice");
CloseCondition();
SetIrisWipe( 0.1 );
ShowStageComplete();
CloseStage();
UsePedGroup(0);
//AddStage(0);
// SetStageMessageIndex(250);
// AddObjective("goto");
// SetDestination("outside_Simpsons_house_locator");
// CloseObjective();
//CloseStage();
AddStage(0);
RESET_TO_HERE();
SetStageMessageIndex(12);
AddObjective("gooutside");
AddStageVehicle("cPolice","m1_police_carstart","NULL","Missions\level04\M1evade.con");
SetDestination("m1_police_trigger");
CloseObjective();
CloseStage();
//AddStage(0);
// SetStageMessageIndex(12);
// AddObjective("getin", "neither");
// SetObjTargetVehicle("current");
// AddStageVehicle("cPolice","m1_police_carstart","NULL","Missions\level04\M1evade.con");
// CloseObjective();
//CloseStage();
AddStage(0);
SetHUDIcon( "lardlads" );
SetStageMessageIndex(162);
ActivateVehicle("cPolice","NULL","evade"); //race makes it very easy, for a level 1 "tutorial" chase.
//The difference is that 'race' has slow-down catch-up logic,
// 'evade' doesn't
SetVehicleAIParams( "cPolice", -10, -9 ); // <=== name, min, max; 0,1 = really dumb, no shortcuts
AddStageWaypoint( "m1_police_end" );
AddObjective("follow","neither");
SetObjTargetVehicle("cPolice");
CloseObjective();
AddCondition("followdistance");
SetFollowDistances(0, 120);
SetCondTargetVehicle("cPolice");
CloseCondition();
SetIrisWipe( 0.1 );
ShowStageComplete();
CloseStage();
[deleted user] Я так и не понял суть вопроса, вам нужны образцы? Помощь с CustomText? Или вообще что-то другое? Будьте четче пожалуйста
I don't understand the question, you need templates? CustomText help? Or
Я так и не понял суть вопроса, вам нужны образцы? Помощь с CustomText? Или вообще что-то другое? Будьте четче пожалуйста
I don't understand the question, you need templates? CustomText help? Or something else? Please be specific
I don't understand the question, you need templates? CustomText help? Or something else? Please be specific